BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Clik-clik ;)

Followers

Wednesday, May 25, 2011

Hari Sentap Eh Arini ? :|

sep sep sep ,tum tum tum .
Air pasang malam ,
surut pukul lima ,
Nora bangun pagi ,
Siram pokok bunga ,
Pokok bunga Melur ,
Tanam tepi pantai ,
Zaini bertelur ,
Ruby menetas ,
Cik Babe ,
Jatuh dalam parit ,
Cik Anita ,
ketawa jerit jerit ,
Naek kereta api ,
sampai Kuala Lumpur ,
Nampak Enon cantik ,
Terselit bawah dapur .


                                           Credit to :Farah ,Eika ,Mimie n Aku :)


ignore kan permainan di atas .
na cerita pasal tajuk di atas .
okayy borak-2 mcm biase dengan dorang .
nora tnye ak .

N :man ,A____ dengan kau lagi kan ?
AKU :hah ?kau taktau ke ak dengan dy dah lame break ?
N :laa ,yeke ?taktau pon .patot lah name dalam fesbuk dy ade name P______
AKU :*muke ayu je .
           hahaha .awek baru dy lah .sch kat STAD .
N :ouhh .

ak tersentap sikit .
bantai ak termenung .
bodoh .
lepas tu ,ak lupe kan .
borak dengan dorang pasal ex-bf .
aku tanye farah .

AKU :farah ,kau dah penah kapel berape orang ?
F :*tengah mengira sampai tak cukup jari .
    dalam 13 orang mcm tu .
farah tanye eika n mimie pulak 

F :mie ,kau berape orang kau dah kapel ?
M :ontahh .den ta ingat .tapi ,banyak ak reject .

F :kaa ,kau berape ?
E :*muke blurr-2 je
    ak tak ingat .

-_____________-
ramai siott .
ak ?bhahaha .kurang 10 orang :)
kire banyak tu ak rase .

farah tanye ak .
F :kau dah tengok gambar A________ dengan P__________ kat blog M_________ ?
AKU :ade ke ?taktau pon .gambar dekat mane ?
F :dataran senawang ade ,kat MCD pon ade .
AKU :ouhh .hahah .bia lah deh 

kali kedua tersentap .
cehh .belum dahsyat lagi .
ade lagi ni .

petang tadi ,macam biase lah keje ak .
text dengan abah .
A :tertimbulnya sebuah projek dalam kepala ak yang bijaksane ni .
AKU :ape dye ?
A :ade lahh .
AKU :okayy .ak tak sabar menunggu .
A :ya ya .betul tu .kau tunggu jelah .
AKU :okayyy .ak sabar menanti .tapi jangan buat kejam sangat .
A :Oppss !sorry lah .tapi plan ni agak kejam tapi seronok gilak bagi ak dan kawan-2 ak .termasuk kawan-2 kau !bhahahahaha .
AKU :okayy ,takpe .ak carik abah laen nanti .suruh backup ak .
A :aku psycho abah laen kau tu join ak .psycho ak mesti kuat .aku kan hebat .
AKU :ouhhyaaa .ak carik abah yang alim sikit .ti dy takkan terpengaruh dengan psycho kau .
A :sape abah baru kau ? A____________


start situ ak dah menyirap .
aishh .bile pk balek ,hahahah .
geli jugak den haihh .

AKU :geli ak haihh .tade keje de ak na carik dy .
A :pegi lah carik abah laen .nanti abah yang ni tak nak jadi abah kau lagi .
AKU :apasal pulak ?
A :yelah ,nanti dah ramai sangat abah ,abah yang ni dilupekan .so ,baek angkat kaki dulu sebelum dilupekan .

ak emo sikit time ni .
mcm bangang ayat .
hoiii .ak tak macam tu lah .kau dah banyak berjase kat ak .
mane boleh lupe kau .
ak cakap dengan dy macam ni .

ak pon janji tak tinggal kan kau .
hope kau ngn ak kawan sampai tua .
t ak dah kawin ,ak jodoh kan anak ak dengan anak kau .

bahahah .merepek je ak dah pk sampai kawin .

tusyen tadi pulak ,haishh .
okayy .ak rapat lah jugak dengan budak tusyen aku .
senang cerita paling rapat lah dalam kelas tu .
sebelum pegi tusyen tu ,dy ade text aku .
dy ade prob dengan family dy .
sampai-2 je ,muka monyok je .
time science tadi kan ,dy pakai earphone dengar lagu .
then ,cikgu yang tolong jage pejabat dia panggil cikgu science kiteorang .
dy kelua lah ,then masok balik .
dy tegur lah budak tusyen aku tu .
jangan pakai earphone .
ak dah berape dengar ape yang nudak tusyen balas sebab dy SPEAKING .
bahahhaha .lepas tu ,dy menanges .
ak dah pandang yana ,yana pandang ak .
ak cakap dengan dy ,

AKU :wehh ,aku na nanges haa .
Y :jangan lah .aku pon same haa .kau jangan lah pandang dy .

terkelua airmata suci lagi bersih aku .
bahahahha .tapi ,memang sedih lah aku kate .
tak penah dy perangai macam tu .
balek tusyen tu ,terus dy kelua kelas awal .
tak sempat ak ngn yana na kejar dy .
time tunggu ayah aku jemput ,fuhhhhh .
ak tinggal sensorang je .
ayah lambat jemput .
dalam pukul 10.15 tuh ,ayah baru sampai .
naek motor ,then ade satu motor lalu sebelah .
ak pandang lah .tengok ade budak laki baju merah rambut pacak tengah .
ak tengok sekilas je .
then ,ak toleh balik .
kali ni ,memang sentap abes .
terserempak dengan lakhanat tu pulak .
haiyooo .
macam ,haishhh .
taknak mencarut .
kbaiiiiiiii ==''

0 kutuk mengutuk :D: