BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Clik-clik ;)

Followers

Monday, June 13, 2011

Am I Stupid ?

pagi tadi rase kekok nak poie sekolah .
tudung aku pon dah laen macam =''
tak reti dah nak pakai macam mane .
bhahahha .datang-2 je ,Eika dah tunggu kat luar sekolah .
Okayyyyyyy .rindu gila nak gelak setan dengan dorang .
yelah ,duduk rumah sume adab terbatas kot .
bhahahha .kadang-2 jelah aku gelak setan dengan adek aku .
Errr ,mula-2 mood memang happy giler .
time dapat results ?DAMN tahu tak .
aku na menanges tapi takde perasaan time tu .
down gile result aku .
terase aku ni bukan anak yang bergune .
kalau ibu ayah tahu result aku mesti dorang kecewa gile .
lemah je aku harini .
rase nak demam .dah lah selsema datang .
ibu suruh aku makan ubat aku taknak .
sekali ,kene marah dengan ibu .
first time kene marah sebab malas makan ubat .
dahtu ,nafsu aku na makan pon takde .
tengok nasi ,tak terliur pon aku .
errrrrrrr ,kbaiiii :|