BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Clik-clik ;)

Followers

Sunday, June 12, 2011

Back To School :|

Esok sekolah ?tak best gilaaaaaaaaaaaaaa .
cuti tahun memang boring lahh kan .
tak boleh kua sane sini .
duduk rumah kene pakse belajar .
belajar ke ?check sikit muke aku ni .ade rupe budak pandaiii ke ?
tak tak tak .bhahahaha .aku sentuh jugak buku sejarah tu .
tapi ,homework langsong tak sentuh wehhhhhhhh .
lepas tu ,cikgu sekolah bagi banyak homework gune kertas .
kertas tu pulak mane poie ntahh aku campak .
jadual waktu aku pon hilang tau tak .
err -________________________________-
dah la esok Farah tak datang .
abes aku kene beratur sorang-2 ,duduk sorang-2 . -,-''
sengal betul .
dah tuu ,esok gerenti dapat results .
OMGoshhhhhhhhhhh !
gilaaaa wehhhh .
taktahu ade gred A ke tidak tuh .
Btw ,yang pasti kerja khusus aku satu pon tak sentuh .
esok pagi mesti kene bebel dengan Cikgu Rusnah .
Yess .akhirnyaaaaaaaaaaa -______________________-
bhahahhaha .kbaiii .jumpe post laen .Chawwwwwwwwwwww !

0 kutuk mengutuk :D: