BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Clik-clik ;)

Followers

Saturday, June 25, 2011

Do you miss me ? XD

Hoi hoii .hahaha .rinduu aku tak weh ?
bahahaha ,ak pon tak rinduu korang XD
okayy ,gurau je lahh .rinduuu bhaii kat korang ,lebih-2 lagi kat si comotcomot ha .
act ,aku malas nak taip tapi WAJIB .
okayyy .nak update banyak sikit aktiviti yang aku ingat sepanjang aku tak dapat update ni .
yang aku ingat jelah aku taip .

19 Jun 2011 

okayy .hari tu ,memang padat gile lah jadual aku .pagi tu ,pegi sekolah teman kan Kak Areen ,Mimie n Farah .ade Festival Islam kat sekolah .dengan pakai baju kurung ehh .polak hoii .aku kejap je kat sch .dalam pukul 10 tu ,aku balik naik motor dengan mimie .okayyy ,kelang kabut hoii aku bawak motor .yelahh ,dah lah pakai baju kurung .ayuu doe XD .bahahah .okayyy ,dalam pukul 11 tu pulak aku pergi librrary dengan budak-2 tusyen aku ,Yana n Ateyn .aku tumpang Yana .tunggu Ateyn sampai library bukan maen lamoo lagi .haiyooo .lepas tu ,teman kawan dorang ,Ann makan .sampai rumah ,dalam pukul 3 .sepatot nya petang tu ade latihan netball kat komplex ,tapi cancel .aku duduk rumah uwan tidoo memanjang sampai ke Maghrib .

21 Jun 2011 

hari tu ,ade tournament Lompat Jauh .rekod tak membangge kan .kaki aku kann ,sakit dooe !jalan naek turun tangge mcm penguin dah .kekang hoii .gigil pon ade .lepas tu ,tetibe kene injection .okayyy ,aku menangiss T_T*bukan aku sorang je eh . sakit tahu takk .time kene injection tu ,aku pejam mata .terase tusukan jarum tu .ouhhhMG .feelingg habess doe -,-'' 

22 Jun 2011 

sukan sekolah bermula .aku ade 2 acare je masuk .4x4oom dengan 4x1oom .hahaha ,yang tak boleh kan ,time lari 4oo tu .macam bodohh .aku boleh pulak tergelak gelak ,tersenyum senyum time lari .err -____- lepas tu ,ade mamarazzi amek gambar aku .jap ehh .

bhahaha ,macam modeling pulak XD *perasan .hahahha ,kelakar weh tengokk .err -______-

23 Jun 2011 

Ehem ehemm .hari tu kannn ,ade Birthdayy Boy lahh .bahahha .siapakah ?okayyyy ,birthday Ashidiq Hamdi ; abah .hoii gilee ,soryyy lahh takdapat jadi orang pertama wish kau time 10.58 am tu .time tu ,aku tengah sebok memasak lahh .soryyyy .hahah .petang tu ,pegi kompleks .okayyy ,mati-2 aku ingat Farah ngn Mimie datang untuk jadi penyelamat aku tapi takk .-____________- habes tangan aku kene gigit nyamuk .merah merah tahu tak ?gatall .farah kan ,dia kan ,bersekongkol dengan abah aku .mula-2 tu ,memang rase marah tapi , hee .wehhh ,thanks bagi Hershey dengan Domo .patot nye ,aku yang kasi hadiah kat kau .ni tidakk ,terbalik pulak :) btw ,thanks kepada Farah and Fahmi .lakonan korang memang mantap -,-'' aku sukeeeeeeeee sangat .bahahha .wehh ,sayang kau Tiang :*

tu jelah aku nak bebel buat mase ni .see you next post ,byeeeeeeee :)

0 kutuk mengutuk :D: