BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Clik-clik ;)

Followers

Monday, May 30, 2011

i'm not a good friend :)

sorryy weh .aku gagal jadi kawan kau .
aku memang menyusahkan kau kan ?
betul lah kate ak tu ,
AKU MEMANG KEJAM :)
aku bukan dapat mengelakkan kau dari buat keje tu ,
tapi makin menggalakkan .
aku memang tak layak kawan dengan kau .
kau pulak ,memang tak patot dapat kawan macam aku kan ?
yeahh ,betul betul .
semua masalah ni sume berpunca dari aku .
aku memang bawak masalah dalam hidup kau .
sorryyyyyy again .
i'm not a good friend :')
aku sayang kau

10 kutuk mengutuk :D:

nawal addina said...

hey comel . awk kwn yg baek . trust me :) klau tak , masakan die kwn awk selama nie ?

dah , jngn pkir yg bkn2 . t8 time ;)

Emira Hafiz said...

thanks kak tyrah bagi pandangan :')

nawal addina said...

just call me nawal darl :)

nie laa kwn , bkn all time hepi . that call asam garam . sbar ye dek .

Emira Hafiz said...

okayy ,kak nawal :)

f-qah said...

hey , cndidates pmr ? knl jom ? hee ~

Emira Hafiz said...

hye hye .
yes ,candidates pmr .
jom :D

nawal addina said...

dek , comel laa awk . hahahaha ;)

knl meh ?

p/s : akak tade fb -.-

Emira Hafiz said...

jom :)
alaa ,kenape takde ?
kalau tak bole adek add akak

nawal addina said...

cani , adek p kat blog akak then bkak komen . tnggl kan ur number phne :)

tu pon if u tak kesah , akak pkai clcom ;)

Emira Hafiz said...

ouhh ,okayy :)