BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Clik-clik ;)

Followers

Friday, June 3, 2011

Rindu Rindu & MISS XD

Rinduuu !
tu je yang mampu aku cakap .bhahaha .
okayy .firstly ,ak rindu pujaan hatiku Farah ,Mimie & Eikaa .
Farah ,kau balik lah cepat Seremban ni hoii .payah betul lah kau duduk lame-2 kat Melaka tu .
Mimie ,kau jangan lah toucing time cuti lame ni .payah hidup den na pujuk memujuk .kalau senang kene pujuk takpo gak .ni ,kalah merajuk dengan bf .
Eikaa ,lu kali ni takde bikin wa serabut haa .bhahah ,ak tau tu kau tengah bahagia .hihii .
secondly ,aku rinduu kawan lame dekat STAD !tak penah lupe korang even segelintir dah berubah termasuk twin aku :') takk pe .ak akan cube paham .
lastly ,rindu abah ak .abahh ,balek lah seremban awal sikit .adik dah rindu kat abah haa .aduhh .dah la handphone kene amek .kate balek seremban hari Ahad tp ,balik Jumaat depan .macam keling tahu tak ?!baru plan na kelua na jumpe abah .adoii .abah abah .
dah beribu-2 kali ak cakap ak rinduu kau tapi kau tak muncul jugak depan mata aku .haishh .kalau lah ade Doraemon time ni kan ,ak nak je suruh dia hanta ak kat rumah korang .bole buat kerja khusus same-2 .bhahahaha *okayy ak dah merepek .
yang pasti ,AKU RINDU KAU ,KAU & ENGKAU !

2 kutuk mengutuk :D:

nawal addina said...

akak ? :(

Emira Hafiz said...

alalala ,rinduuu jugak ni na text akak ;D